Selena Gomeznek elege lett a mai szépségideálokból: ezért alkotta meg a saját sminkmárkáját
A színész-énekesnő maga is szépségmárkát alapított, így elsőkézből számolt be a helyzetről.
Selena Gomez Rare Beauty márkája most már sokak számára ismerősen cseng, és ez nem véletlen - a Forbes áprilisi jelentése szerint a színész-énekesnő 2020-ban alapított brandje 2 milliárd dolláros vállalkozássá nőtte ki magát.
A 31 éves híresség a Time100 Summit egyik vendégeként mesélt arról, mi ihlette a brand létrejöttét.
Személy szerint úgy éreztem, hogy van egy nagyon irreális sztenderd a szépségiparban, és ez eléggé elszomorított az én generációmat figyelve.
A híresség hozzátette, már a termékek elnevezésével is egyfajta pozitív üzenetet akart közvetíteni:
Olyan termékeket akartam gyártani, amelyeket megvásárolva az embernek nem az lesz az első gondolata, hogy egy bizonyos módon kell kinéznie. Azt akartam, hogy jó érzés legyen a használatuk. És mindegyik termékünk neve lelkesítő, próbálunk nagyon tudatosak lenni a névadással, hogy örömteli dolgokra emlékeztessenek vagy önazonosságra. Összességében szerettem volna olyan sminkcuccokat gyártani, amiket élvezetes és élmény használni. Nem hiszek abban, hogy csak egy bizonyos módn lehet kinézni. Évekig próbálkoztam ezzel és nagyon kimerítő. Időpazarlás.
- mondta a sztár.
via People
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
A héten jön az új évad!
Lényegében egy jégtömböt cipelt.
Nem tudja, hogy szerelmes volt-e.
Már megvannak a következő főszereplők.
Tart tőle, hogy történik valami köztük.
Már megvan a csöppség neve.
Újra férjhez megy hamarosan?
Kiderült, hogy nekik miért mond nemet a színésznő stylistja.
A híreség a terhességéről vallott.
Justin édesanyja tisztázta a kérdéses körülményeket.